Здравейте,искам ако може да ми дадете мнението си за алфа 156 2.4мотора(обслужване,надежност и всичко което може да ми е от полза) и не само за мотора и като цяло за колата.До преди година имах 145 2.0 ТС,но смених марката и сега ми предлагат 156 2.4,а нямам никаква представа от дизеловите мотори и потдръжката им.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнение за 156,2.4 jtd
Collapse
X
-
Приличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
-
Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщениеПриличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеМоже да са му предложили и 175 коньовият вариант, що го ограничаваш човека до некви архивни варианти? Следват препоръките за търсачката и заключване на темата от модовете- поне с литър отгоре.
sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеЕми той затова е написал да търси 140 или 150 коня колега. 175-цата си полапва повечко- поне с литър отгоре.
Comment
-
не съм имал удоволствието да карам 156 жтд но съм се возил в такава и определено върви много добреза подръжка не знам но когато аз обслужих моита 2.0тц имаше и 2.4жтд и човека плати с 200лв повече
Comment
-
Всичко е по скъпо за дизела , за сметка на това 5 ка е железен .sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщениеВероятно, нямаш реална база за сравнение. Моторът с 20 клапана, даже е по-икономичен в определени режими.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеЕми по букварите така пише колега. Ако ти си ги карал и двете, сподели кога е по- икономичен 20 клпановия мотор
Иначе чипосана неграмотно може да гори и два пъти повече.
Comment
-
Ако искате да видите как се справя с разхода 2.4@140 - в подписа ми го пише.
От цялата статистика - само последите 1000 км колата е е леко модната.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщениеДай да ги видим твойте тези твой буквари дето "полапват" с +1 литър. Защото практиката и букварите от Фиат казват друго.
Иначе чипосана неграмотно може да гори и два пъти повече.
За мен 2,4 140 коня си остава мотора откъм разход, обслъжване и поддаване за чипване а и в комбинация със 166-ца - няма да пиша какви разходи на гориво прави, защото ще вземеш да колабираш и ще се чудим какво да те правим, но ако все пак държиш, мога да се постарая да ти изпратя снимков материал на борд комютър и съответно след това ти да качиш такъв и на 20v мотора
Ако модераторите преценят че вече започваме да спамим, нека изтрият мненията.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Имал съм 150 и 175 лични коли и пак казвам, че 175 к.с. е по-икономичен в определени режими. За съжаление нямам снимков материал, но 20 клапановият мотор има по-добра волуметричната ефективност, както и е с 6 степенна скоростна кутия, което не е валидно за колите преди фейслифта.
За потвърждение може да сверите http://www.spritmonitor.de
До Pinifarina: нямам намерение да водя безсмислен спор с теб, нито имам намерение да колабирам.
Comment
-
Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщениеПриличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...
Карал ли си дизелова Алфа с чип ?
Явно не си,защото моята кола КАДИ от деня в който е купена и върви доста,ама доста по-добре от останалите 2,4 ... но е с чип разбира се и това идва предимно от там.Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
-
Хах карал съм и продължавам да карам, хубавия чип не прай димки отзад и то в никакъв случай, особено ако си изолирал ЕГР! И преди и след чипа ми колата ми не прави облак...
Как може да твърдиш че след чип JTD трябва да КАДИ като комин като това е признак за неизгорена нафта, а и предимно става дума за форсиране на място,където пък ако ми кажеш че пушиш..Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 16:15.AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
Comment