Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за 156,2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за 156,2.4 jtd

    Здравейте,искам ако може да ми дадете мнението си за алфа 156 2.4мотора(обслужване,надежност и всичко което може да ми е от полза) и не само за мотора и като цяло за колата.До преди година имах 145 2.0 ТС,но смених марката и сега ми предлагат 156 2.4,а нямам никаква представа от дизеловите мотори и потдръжката им.
    Alfa Romeo 145 2.0TS

  • #2
    Приличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
      Приличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...
      Може да са му предложили и 175 коньовият вариант, що го ограничаваш човека до некви архивни варианти? Следват препоръките за търсачката и заключване на темата от модовете
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Може да са му предложили и 175 коньовият вариант, що го ограничаваш човека до некви архивни варианти? Следват препоръките за търсачката и заключване на темата от модовете
        Еми той затова е написал да търси 140 или 150 коня колега. 175-цата си полапва повечко - поне с литър отгоре.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
          Еми той затова е написал да търси 140 или 150 коня колега. 175-цата си полапва повечко - поне с литър отгоре.
          Вероятно, нямаш реална база за сравнение. Моторът с 20 клапана, даже е по-икономичен в определени режими.

          Comment


          • #6
            не съм имал удоволствието да карам 156 жтд но съм се возил в такава и определено върви много добреза подръжка не знам но когато аз обслужих моита 2.0тц имаше и 2.4жтд и човека плати с 200лв повече
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

            Comment


            • #7
              Всичко е по скъпо за дизела , за сметка на това 5 ка е железен .
              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
              Ramstein - Benzin
              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
                Вероятно, нямаш реална база за сравнение. Моторът с 20 клапана, даже е по-икономичен в определени режими.
                Еми по букварите така пише колега. Ако ти си ги карал и двете, сподели кога е по- икономичен 20 клпановия мотор
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  аз съм с 2.4 140коня и смятам че това е най добрия мотор за 156 а за обслужването "кеф цена няма"
                  156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                    Еми по букварите така пише колега. Ако ти си ги карал и двете, сподели кога е по- икономичен 20 клпановия мотор
                    Дай да ги видим твойте тези твой буквари дето "полапват" с +1 литър. Защото практиката и букварите от Фиат казват друго.
                    Иначе чипосана неграмотно може да гори и два пъти повече.

                    Comment


                    • #11
                      Ако искате да видите как се справя с разхода 2.4@140 - в подписа ми го пише.

                      От цялата статистика - само последите 1000 км колата е е леко модната.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
                        Дай да ги видим твойте тези твой буквари дето "полапват" с +1 литър. Защото практиката и букварите от Фиат казват друго.
                        Иначе чипосана неграмотно може да гори и два пъти повече.
                        Че кой ти говори за чипове колега. Да в каталожните данни почти нямат разлика, но съм чувал съвсем други неща. Но щом казваш и имаш наблюдения - ноже да е така
                        За мен 2,4 140 коня си остава мотора откъм разход, обслъжване и поддаване за чипване а и в комбинация със 166-ца - няма да пиша какви разходи на гориво прави, защото ще вземеш да колабираш и ще се чудим какво да те правим, но ако все пак държиш, мога да се постарая да ти изпратя снимков материал на борд комютър и съответно след това ти да качиш такъв и на 20v мотора
                        Ако модераторите преценят че вече започваме да спамим, нека изтрият мненията.
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #13
                          Имал съм 150 и 175 лични коли и пак казвам, че 175 к.с. е по-икономичен в определени режими. За съжаление нямам снимков материал, но 20 клапановият мотор има по-добра волуметричната ефективност, както и е с 6 степенна скоростна кутия, което не е валидно за колите преди фейслифта.
                          За потвърждение може да сверите http://www.spritmonitor.de

                          До Pinifarina: нямам намерение да водя безсмислен спор с теб, нито имам намерение да колабирам.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                            Приличен вървеж със супер разход. Идеалния компромис вървеж/разход. Малко по-скъп от 1,9 Jtd за поддръжка. Търси 140/150 к.с варианта, тъй-като е по-съвършен и от към разход и от към вървеж. Иначе слабо място ест може да е турбото, но за това диагностика като я взимаш. Една здрава 2,4 jtd не трябва да прави черни димки зад себе си при форсиране на място, а и не само на място...
                            Ти дизелова Алфа карал ли си ?
                            Карал ли си дизелова Алфа с чип ?
                            Явно не си,защото моята кола КАДИ от деня в който е купена и върви доста,ама доста по-добре от останалите 2,4 ... но е с чип разбира се и това идва предимно от там.
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                            140 HP + Chip Tuning -> ex
                            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                            Born to make me happy

                            Comment


                            • #15
                              Хах карал съм и продължавам да карам, хубавия чип не прай димки отзад и то в никакъв случай, особено ако си изолирал ЕГР! И преди и след чипа ми колата ми не прави облак...
                              Как може да твърдиш че след чип JTD трябва да КАДИ като комин като това е признак за неизгорена нафта, а и предимно става дума за форсиране на място,където пък ако ми кажеш че пушиш..
                              Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 16:15.
                              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                              Comment

                              Working...
                              X